آیت‌الله رئیسی تبلور اراده ملت و ذوب در ولایت بود

امام‌جمعه شهر تاریخی گز در آیین پاسداشت مقام شامخ شهدای راه خدمت که ظهر امروز در نمازخانه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد، انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهوری مظهر تبلور ملت دانست و او را به‌عنوان فردی دانست که ذوب در ولایت بود.

به گزارش میراث آریا، ظهر امروز سه‌شنبه، یکم خرداد آیین پاسداشت مقام شامخ شهدای راه خدمت با حضور حجت‌الاسلام عبدالرسول محمدی امام‌جمعه شهر تاریخی گز، امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان و جمعی از همکاران اداره کل در محل  نمازخانه مرکزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست امام‌جمعه شهر تاریخی گز با ایراد سخنانی گفت: بی‌تردید شهدای راه خدمت اگرچه سوختند، لکن در تاریخ این ملت جاودانه خواهند ماند، زیرا برای احقاق حقوق این ملت جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

او تصریح کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بی‌تردید تبلور اراده ملت در انتخابات منجر به تشکیل دولت سیزدهم به‌عنوان رئیس این دولت شناخته می‌شد و همواره در کنار اراده ملت در خدمت آن‌ها بود و درعین‌حال پیرو ولایت‌فقیه و ذوب‌ شده در ولایت بود، لذا نام و خاطره ایشان و همکاران شهیدش هیچگاه فراموش نمی‌شود.

در ادامه این آیین ضمن قرائت زیارت عاشورا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان به سوگواری در رثای شهادت، شهدای خدمت پرداختند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403030100052
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha