آیت الله رئیسی نمادی از خدمتگزاری به مردم در راستای جلب رضای خدا بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی اصفهان در آیین هفتمین روز پاسداشت شهدای راه خدمت، آیت الله رئیسی را نمادی از خادمی خدوم نسبت به مردم در راستای جلب رضای خدا بود.

به گزارش میراث آریا، آیین هفتمین روز عروج شهادت گونه رئیس جمهوری و هیئت همراه بعدازظهر روز دوشنبه ۷ خردادماه، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و نمایندگان فعالان جوامع گردشگری و صنایع دستی استان و با حضور همکاران اداره کل در محل حسینیه شهید بخت افروز  برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام علیرضاناجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله رئیسی مردمی بودن او به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بود، لذا همین نکته در کنار تعبد و تعهد باعث شد تا نامش جاودان بماند.

او افزود: پیشینه خدمات شهید رئیسی در طول ایام انقلاب به ویژه دوران ریاست جمهوری ایشان نشان می دهد که ایشان به نمادی از خدمتگزاری به مردم تبدیل شد و بی تردید هدف اصلی او جلب رضایت خداوند بود. روی همین اصل از یک‌سو خداوند متعال مرگی با عزت را برای ایشان رقم زد و از سوی دیگر مردم نیز در آیین تشییع ایشان سنگ تمام گذاشتند. 

در ادامه این آیین، فعالان گردشگری و صنایع دستی استان با حضور مداحان اهل بیت به سوگواری در رثای شهادت شهید جمهور و شهدای راه خدمت پرداختند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha