اولین نشست فرماندهان پایگاه‌های اداری شهید شنبه‌ای در میراث‌فرهنگی ایلام برگزار شد

اولین نشست فرماندهان پایگاه‌های اداری کارمندی شهید شنبه‌ای سپاه ناحیه ایلام در محل سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، نشست فرماندهان پایگاه‌های اداری با حضور سرهنگ هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام، دیگر مسئولان سپاه ناحیه و فرماندهان پایگاه‌های اداری کارمندی شهید شنبه‌ای روز ۸ خردادماه در محل سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام برگزار شد.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در ابتدای این نشست ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهان، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در اداره‌کل در راستای ترویج فرهنگ بسیج پرداخت.

او به جایگاه مهم و اساسی بسیج ادارات اشاره کرد و گفت: این مجموعه باید کانون ایده‌پردازی و خلاقیت برای تحول اداری و بسیاری از پروژه‌های تحولی استان باشد.

سرهنگ هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهوری و همراهان گفت: متاسفانه ما یک سرمایه گران‌بها و ارزشی و انقلابی را از دست دادیم که این شهادت‌ها برای ایران حکمت و برکت به همراه دارد.

او افزود: سند اعتلای بسیج سندی ۱۰ ساله است بر اساس گام دوم انقلاب تهیه شده و مورد تأیید مقام معظم رهبری است که تمامی برنامه‌هایی انجام می‌شود در دل همین سند است، بسیج تعریف شده و طراحی شده است.

سرهنگ سلیمانیان با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره‌گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره‌گیری از این تفکر و منش برای انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام مکتب بسیج را مکتبی مذهبی و اعتقادی خواند که با درایت و تدبیر امام راحل (ره) به نحوی تشکیل شد که شامل همه مردم و اقشار مختلف جامعه بوده و روزبه‌روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

او تصریح کرد: بسیجیان اصیل باید از نام و اندیشه بسیج به نحو احسن محافظت کنند زیرا برای تشکیل این شجره طیبه، خون‌های زیادی داده‌ایم.

سرهنگ سلیمانیان با بیان اینکه پایگاه بسیج کارمندان باید کانون خدمت به مردم و مرکز تحول، مدیریت جهادی، روان‌سازی امور اداری و ... باشد، ادامه داد: بسیج یک نیروی مردمی و الهی است که پس از انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و خدمت‌گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام در پایان این نشست از سه فرمانده پایگاه‌ اداری که در ارزیابی مقام برتر کسب کرده بودند تجلیل به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030900391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha