سرپرست پایگاه میراث جهانی بیابان لوت معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی بیابان لوت معرفی شد.

به گزارش میراث آریا، معاون میراث فرهنگی سیستان و و بلوچستان در مراسم معرفی سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی بیابان لوت گفت: بیابان لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و به لحاظ گردشگری نیز بسیار حائز اهمیت است.

مجتبی سعادتیان افزود: رسیدگی به زیرساخت ها و هموار کردن مسیر برای ورود گردشگران و معرفی بیش از پیش از منطقه مهم جزو اولویت های کاری سرپرست جدید است که انتظار می رود با دقت نظر و تسریع در امور اجرایی شود.

حسین اسلامی، سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی بیابان لوت نیز در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های توسعه ای و راهبردی متعددی ویژه بیابان لوت پیش بینی شده که نیازمند همکاری و مشارکت تمام بخشی است تا مباحث زیرساختی و پژوهشی در این منطقه انجام شده و سپس با تامبن اعتبار گام های موثرتری در راستای معرفی منطقه و افزایش حضور گردشگران برداشته شود.

در پایان مراسم نیز از زحمات محمدعلی سرگزی قدردانی و حسین اسلامی به عنوان سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی بیابان لوت در استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031300613
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha