شهرداران منتخب در حوزه ستاد خدمات سفر استان تجلیل شدند

شهرداران منتخب در حوزه خدمات سفر در حاشیه همایش شهرداران استان در شهر آشتیان که با حضور استاندار استان مرکزی برگزار شد، تجلیل شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمود مرادی روز پنجشنبه ۱۷ خرداد در همایش شهرداران استان گفت: در راستای همیاری، تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه مدیریت شهری در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از شهرداران منتخب و برتر استان مرکزی با حضور استاندار قدردانی شد. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ضمن قدردانی از همکاری شهرداران استان که شبانه‌روز پای کار خدمات سفر ماندند، تصریح کرد: شهرداران در توسعه گردشگری شهرها نقش موثر و مهمی دارند و امیدواریم با کمک آنها بتوانیم گردشگری استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم. 

او در ادامه با تاکید بر نقش مهم شهرداران در توسعه پایدار گردشگری گفت: در اغلب کشورها شهرداریها بزرگترین نقش را در توسعه گردشگری شهری دارند و این ارگان در مناطق مختلف دنیا در پرتو اختیارات و مدیریت قوی که دارند، اقدامات جدی برای جذب گردشگران انجام می‌دهند، شهرداری‌ها می توانند با ایجاد مناظر زیبا و بازسازی فضاهای کهن شهری اقدام به جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی کنند.

مرادی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهر، باعث بهتر دیده شدن شهرها، شهرت، جذب گردشگران و درآمدهای اقتصادی و پایدار و پویایی خواهد شد و کمک می‌کند تا شهر یادگاری ماندگار برای مراجعه کنندگان داشته باشد و تصویر ذهنی مثبتی را در آن‌ها ایجاد کند.

در پایان این مراسم از شهرداران اراک، خمین، محلات، ساوه، دلیجان، نراق و مامونیه با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031800806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha