توسعه زیرساخت‌ها و رفع موانع سرمایه‌گذاری از اولویت برنامه‌ها در شهرستان سلطانیه

جلسه بررسی توسعه زیرساخت‌ها و رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان سلطانیه با حضور فرماندار شهرستان و سرمایهگذار در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان برگزار شد. 

به‌گزارش میراث آریا، محمدرضا براتی همراه با سرمایه‌گذار عصر پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ جلسه‌ای را با سید سعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در راستای پیگیری توسعه زیرساخت‌ها و رفع موانع سرمایه‌گذاری شهرستان سلطانیه در دفتر جلسات اداره‌کل برگزار کرد.

سید سعید صفوی گفت: در راستای رونق هرچه بیشتر منطقه و ارائه خدمات مناسب به گردشگرانی که شهرستان تاریخی سلطانیه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، باید توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه متوازن با رشد گردشگری اتفاق بیفتد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: شهرستان سلطانیه با داشتن ظرفیت‌های ویژه در حوزه گردشگری یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است که سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان با ریسک پایین محسوب می‌شود و در این راستا اداره کل آماده حمایت از ایده‌های نو خواهد بود و تعریف و تکمیل مسیر گردشگری برای این منطقه در دستور کار قرار دارد و امتیاز ویژه‌ای برای گردشگری استان محسوب می‌شود. 

او بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاران در راستای راه‌اندازی بوم‌گردی، هتل و مجتمع‌های گردشگری، مشارکت دهیاری‌ها در اجرای پروژه‌های مشارکتی و معرفی هرچه بهتر شهرستان به گردشگران داخلی و خارجی از جمله اهداف اداره کل برای اجرایی شدن در شهرستان سلطانیه است. 

محمدرضا براتی در این جلسه در ادامه گفت: سرمایه‌گذاری در گردشگری می‌تواند در بخش‌های مختلف انجام شود که رونق هر یک از این بخش‌ها می‌تواند باعث رشد صنعت گردشگری شود و می‌توان با شناسایی فرصت‌های موجود در این بخش‌ها و تطبیق آن با نیازهای گردشگران باعث رشد و توسعه گردشگری شد. 

فرماندار سلطانیه افزود: ساخت هتل نیز یکی از این نیازهای اصلی و مهم در شهرستان سلطانیه است و توانمندی‌های سرمایه‌گذاران باید توسط این اداره کل احصا شود.

او تصریح کرد: این شهرستان با ظرفیت‌های بالایی که در جذب گردشگر دارد، امیدواریم این اداره‌کل و تمامی دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را برای تسهیل ساخت هتل و تاسیسات گردشگری توسط بخش خصوصی از طریق تسهیلات و حمایت انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031800827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha