برگزاری میز خدمت صنایع‌دستی در شهرستان خوسف

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف  گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان خوسف برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی صالحی ضمن بیان اینکه میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان خوسف روز جمعه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: یکی از اهداف میز خدمت، برقراری ارتباط مستقیم با مردم به خصوص هنرمندان صنایع دستی و بررسی مشکلات آنها در این حوزه است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف  پرداخت تسهیلات کم‌بهره، بیمه تامین اجتماعی و نبود بازارچه صنایع‌دستی را از جمله دغدغه‌های هنرمندان اعلام کرد و افزود: راهنمایی لازم برای نحوه دریافت این مشوق‌ها به متقاضیان ارائه شد.

او گفت: همچنین سید حسن هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان از میز خدمت بازدید و قول پیگیری مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان را دادند.

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی امام جمعه شهرستان خوسف در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته صنایع‌دستی از تلاش‌های مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان خوسف هنر خود را با ارزش‌ها و مبانی اسلامی عجین کردند که سبب مباهات است‌.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032000936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha