خراسان جنوبی می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باشد/ ایران در حوزه گردشگری سلامت یک فرصت ویژه در منطقه محسوب می‌شود

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همجواری استان‌های مرزی با کشورهای دیگر را ظرفیتی مهم برای رونق گردشگری دانست و گفت: استان خراسان جنوبی کشور به دلیل همجواری با افغانستان می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باشد.

سلمان اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با تاکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نقش کلی در رونق گردشگری دارد، یادآور شد: رونق گردشگری در شرایطی فراهم خواهد شد که تمام زیرساخت‌ها به صورت ویژه دیده شود تا این موضوع به رونق صنعت گردشگری در کشور آسیبی وارد نکند، اما نه تنها اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته بلکه روز به روز با چالش‌های متعدد در این حوزه روبرو هستیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس دوازدهم همجواری استان‌های مرزی با کشورهای دیگر را ظرفیتی مهم برای رونق گردشگری دانست و اظهار کرد: استان خراسان جنوبی کشور به دلیل همجواری با افغانستان می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باید.

اسحاقی با بیان اینکه ایران به لحاظ گردشگری سلامت یک فرصت ویژه در منطقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما به جهت صنعت گردشگری سلامت حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند و برای بهره گیری از چنین فرصتی استان‌های مرزی می‌توانند فرصتی مناسب باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033001628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha