به گزارش میراثآریا، سعید نظری روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ در همایش دوره آموزش تخصصی شاغلان صنایعدستی استان اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی به مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی، ثبت نشان تجاری و آشنایی با بستهبندی در صنایعدستی و سایر فعالیتهای مربوطه ازجمله طراحی، فرم و ارگونومی و گرافیک به صورت اختصاصی پرداخته شد.
معاون صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان افزود: برندسازی و بستهبندی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در راستای ارتقاء محصولات صنایعدستی استان و هویت دادن به محصولات است.
او عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی، حدود ۸۰ نفر از صنعتگران و علاقمندان صنایعدستی در رشتههای مختلف همچون گلیمبافی،کلاشبافی،خراطی، ارغوانبافی، سفال و سرامیک و محصولات چرمی دستدوز حضوری فعال داشتند.
نظری یادآور شد: هدف از اجرای این همایش توانمندسازی کارآفرینانه و بروزرسانی دانش شاغلین صنایعدستی با هدف رشد و بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی استان بود.
معاون صنایعدستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با یک برنامهریزی مستمر و با تشکیل این دورهها و انجام آموزشهای لازم برای شاغلان صنایعدستی، شاهد رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایعدستی در استان باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما