نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ شورای فرهنگی عمومی در زاهدان برگزار شد

دبیر کمیته اقتصاد فرهنگ شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ به میزبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمدهادی طهرانی‌مقدم روز شنبه ۲ تیرماه در نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ به میزبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به اینکه دبیری کمیته اقتصاد فرهنگ شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان بر عهده میراث‌فرهنگی استان نهاده شده است، به منظور هم‌اندیشی و تبادل نظر با اعضا صبح امروز نخستین جلسه این کمیته با حضور همه دستگاه‌های عضو برگزار شد.

دبیر کمیته اقتصاد فرهنگ شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان افزود: در این جلسه تمامی مواردی که طی این مدت انجام شده بود به اطلاع اعضا رسیده و اقداماتی که باید در این کمیته اجرایی شود تشریح شد.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین دستور کارهای این کمیته تعیین راهبردهای کلان و محوری سالیانه بود که خوشبختانه پس از بحث و تبادل نظر و بررسی همه جوانب، در نخستین جلسه این کمیته مصوب و مقرر شد تا اعضا نسبت به معرفی زیرشاخه‌ها اقدام کنند تا در شورای فرهنگ عمومی استان به اطلاع نماینده ولی فقیه در استان و سایر اعضا برسد.

به گفته طهرانی‌مقدم؛ در نخستین جلسه داخلی کمیته اقتصاد فرهنگ، موضوع «تدوین سندجامع مردمی سازی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه های فرهنگی مردم پایه» به عنوان راهبرد اصلی و محوری تعیین شد که تمامی اقدامات این کمیته نیز در راستای تحقق آن خواهد بود و برنامه‌ریزی می‌شود تا با مشارکت همگانی، به نحو احسن بتوان در این مسیر گام‌های مثبتی برداشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این راهبرد با هدف تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری و نقش دادن واقعی به مردم و حلقه‌های میانی تعیین شد تا مردم به صورت عملی بتوانند در اموری از جمله ایده‌پردازی، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی و نظارت و اجرا سهیم باشند تا بتوانیم ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040200073
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha