افزایش همکاری‌های علمی میراث‌فرهنگی و جهاد دانشگاهی اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افزایش همکاری‌های علمی میان این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۴ تیرماه، امیر کرم‌زاده مدیرکل و جمعی از مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با مدیر جهاد دانشگاهی استان دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید جهاد دانشگاهی یکی از مهم‌ترین مراکز علمی به شمار می‌رود که نقش مهمی در پیوند میان نهادهای اجرایی و مراجع علمی می‌تواند ایفا کند.

او ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جهاد دانشگاهی، بازنگری طرح جامع گردشگری استان به مرحله اجرا درآمد که توانست راهکارهای مناسبی را برای توسعه گردشگری استان در سده پانزدهم خورشیدی ارائه کند.

کرم‌زاده افزود: با توجه به توان علمی جهانی دانشگاهی، توافق شد تا در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری‌های دو حوزه در دو سطح علمی و فرهنگی افزایش یابد.

در پایان این نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا وابسته به جهاد دانشگاهی استان اصفهان بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha