جذب ۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده سلامت شهرستان بجنورد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تحقق جذب ۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده سلامت در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علی مستوفیان گفت: باتوجه‌به اینکه اکوتوریسم و گردشگری داخلی یکی از موضوعات مهم در استان خراسان شمالی است می‌تواند به‌عنوان یک شتاب‌دهنده در توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال تأثیرگذار باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: در همین راستا محدوده منطقه نمونه گردشگری ملی بش قارداش با دارابودن ظرفیت بالا برای ایجاد نشاط اجتماعی و گردشگری تندرستی و نیز با توجه‌ به احساس نیاز تسهیل استفاده شهروندان از جاده سلامت و همچنین شرایط نامناسب آن، با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از محل اعتبارات ملی مبلغ ۴۸ میلیارد ریال برای ساماندهی جاده سلامت در بجنورد جذب شد.

او تصریح کرد: با جذب این اعتبار بعد از انجام مطالعات کارشناسی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد و امیدواریم این خدمات در دولت، شرایط مناسبی را برای استفاده شهروندان از اماکن گردشگری فراهم کند.

مستوفیان گفت: با تکمیل جاده سلامت به‌عنوان یک محور گردشگری تندرستی تأثیرات مثبتی را در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامتی شهروندان و هم استانی‌ها را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha