به گزارش میراث آریا، دوره آموزشی آشنایی با مشتری مداری و مدیریت پاسخ به شکایات با حضور مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در رستوران بینراهی چهار گل واقع در منطقه گردشگری دربند مهدیشهر برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش سطح دانش فنی و تخصصی فعالان حوزه گردشگری و ارتقای سطح خدمات گردشگری در این شهرستان بوده است.
این دوره ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری ازجمله مدیران تأسیسات گردشگری، مدیران آژانسها، کارکنان داخلی تأسیسات گردشگری، راهنمایان و مدیران داخلی هتلها، مدیران رستورانها و سفرهخانههای سنتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی و ...برگزار شده است.
شناخت بازار هدف و تعیین جایگاه، رضایتمندی مشتری، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تکریم اربابرجوع، گوش دادن به مشتری، ایدهآلگرایی بر اساس نیازهای مشتری و تعیین اولویتها، درک مشتری و حفظ مشتریان وفادار و استقبال از شکایت و جلب رضایت ازجمله سرفصلهای ارائهشده در این کارگاه آموزشی بوده است.
آشنایی با مشتری مداری و مدیریت پاسخ به شکایات یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که بهصورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در راستای ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه میسازد و زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده و با ارائه راهکارهای مناسب آنها را جذب کنیم، موفق خواهیم بود.
دوره آموزشی آشنایی با مشتری مداری و مدیریت پاسخ به شکایات در مهدیشهر با تدریس اسماعیل خاکسار شهمیرزادی برگزار شد.
انتهای پیام/
نظر شما