حمایت از رفع مشکلات مناطق نمونه گردشگری اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حمایت این اداره‌کل از فعالان گردشگری در حوزه مناطق نمونه گردشگری برای رفع مشکلات آن‌ها خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز گذشته ۹ تیرماه، امیر کریم زاده مدیرکل و جمعی از مدیران ارشد و معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، با سفر به شهرستان نطنز، از نزدیک از منطقه نمونه گردشگری رایان نطنز با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: در ایام فعالیت دولت دهم به‌منظور توسعه گردشگری، ۹۶ منطقه گردشگری در استان اصفهان در قالب مناطق نمونه گردشگری به تصویب رسید، بااین‌حال بررسی‌های میدان حاکی است در طی بیش از یک دهه گذشته، اکثراً این مناطق به دلیل مشکلات متعدد به بهره‌برداری نرسیده و یا اینکه آن‌هایی هم که به بهره‌برداری رسیده‌اند دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

او ادامه داد: منطقه گردشگری رایان نطنز در روستای کشه در قلب کوهستان سر به فلک کشیده کرکس، یکی از این مناطق است که پس از بهره‌برداری در سال ۱۳۹۴، علی‌رغم فعالیت، دچار مشکلات متعددی شده و از آن زمان تاکنون این مجموعه به‌دفعات با تعطیلی و حتی تغییر مالکیت مواجه شده.

کرم‌زاده افزود: عزم عمومی به‌منظور رفع مشکلات این مناطق برای ادامه فعالیت آن‌ها وجود دارد، لذا با تمام توان از رفع مشکلات این مجموعه‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha