فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان معرفی شد

طی مراسمی فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش میراث آریا، معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور صبح امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه طی مراسمی که در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با حضور مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان و سایر مسئولان برگزار شد، گفت: امروز بسیج یکی از محوری‌ترین و اصولی ترین نقش‌ها را در کشور بازی می‌کند و بسیجیان ادارات نیز با توجه به ارتباط مستمر و مستقیمی که با مردم دارند بسیار اثرگذار هستند.

عباس ایمانی افزود: بسیجیان در تمامی اقشار و رده‌ها خالصانه و بدون چشمداشت و به قصد قربت کار می‌کنند و این نقش در بسیج ادارات بسیار پررنگ‌تر است و باید به گونه‌ای خدمت کنند تا موجبات آرامش مردم، رضایت ارباب رجوع و تسهیل امور در اداره را فراهم کرده و زمینه ساز امیدآفرینی باشند.

او ادامه داد: با روحیه جهادی می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد و اگر این روحیه با چاشنی مطالبه‌گری ضابطه مند و اصولی همراه شود زمینه‌ساز اقدامات شاخص، ماندگار و اثربخش بسیار خوبی خواهد بود.

نقش پررنگ بسیجیان در ادارات

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان نیز در این جلسه گفت: داشتن روحیه جهادی از بارزترین شاخصه های بسیجیان است که در ادارات نقش پررنگ تری دارد و بسیجیان ادارات باید علاوه بر فعالیت در ساعات اداری، در سایر مواقع نیز پای کار خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: نقش بسیج در ادارات تسهیل‌گری و همکاری با مدیر و رفع دغدغه های پرسنل و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است که باید در راستای جهاد تبیین نیز که مدنظر رهبر معظم انقلاب است گام‌های موثری بردارند.

او ادامه داد: امروز و در شرایط کنونی جهاد تبیین در خصوص لزوم و چرایی مشارکت حداکثری در انتخابات یک اولویت است و همه در هر نقش و جایگاه و مقامی که هستند باید اطرافیان خود را برای حضور آگاهانه و پرشور در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند.

در پایان این مراسم محمدهادی طهرانی مقدم به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات رضا گنجعلی که به بازنشستگی نائل شده بود، قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041100499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha