راه‌اندازی بازارچه دائمی عشایری همدان در ۲ ماه آینده

مدیر امور عشایری استان همدان از راه‌اندازی بازارچه دائمی عشایری این استان ظرف ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، جعفر کاویانی دلشاد گفت: وجود بازارچه دائمی برای فروش محصولات و صنایع‌دستی عشایری استان یکی از ضرورت‌ها و نیازها بود که با پیگیری انجام شده این بازارچه تا ظرف 2 ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر امور عشایری استان همدان افزود: در همین رابطه در بلوار ارم زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع مربوط به راه و شهرسازی برای ایجاد بازارچه دائمی عشایر استان همدان در نظر گرفته شده که با قیمت‌گذاری این زمین توسط کارشناس و واگذاری آن نسبت به ایجاد این بازارچه اقدام خواهیم کرد.

کاویانی دلشاد ادامه داد: با ایجاد این بازارچه محصولات تولیدی عشایر و صنایع‌دستی تولید شده آنان به صورت بهداشتی و با نظارت بهداشتی به صورت مستقیم توسط عشایر ارائه می‌شود.

او همچنین از پیگیری ایجاد و راه‌اندازی سایت گردشگری عشایر در گیان نهاوند خبر داد و یادآور شد: به دنبال آن هستیم که یک سایت گردشگری عشایری مجوزدار در گیان نهاوند راه‌اندازی کنیم که برخی از کارهای آن نیز با منابع طبیعی انجام شده است.

مدیر امور عشایری استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره گلاب‌گیری در میدان باباطاهر شهر همدان، تصریح کرد: در حاشیه این جشنواره چهار چادر عشایری از سنندج، ایلام و همدان برای فروش محصولات تولیدی عشایر برپا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha