پویش و مسابقه عکاسی «من رای می‌دهم» در ایرانشهر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری دبیرخانه شهر ملی سوزن‌دوزی مسابقه عکاسی و پویش «من رای می‌دهم» برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، رحمان ریگی گفت: به منظور جلب مشارکت حداکثری و تشویق شهروندان به حضور پرشور و آگاهانه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، سلسله جلساتی با حضور مدیران دستگاه‌های متولی برگزار و طرح های مختلفی نیز پیشنهاد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی ایرانشهر افزود: به همین منظور یکی از پیشنهادها که مورد تایید نیز قرار گرفت، برگزاری مسابقه عکاسی و پویشی با عنوان «من رای می‌دهم» بود که در این شهرستان و توسط اداره میراث‌فرهنگی، شهرداری، فرمانداری، دبیرخانه شهر ملی سوزن‌دوزی و سایر نهادهای همراه اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان ایرانشهری می‌توانند با حضور در شعب رای‌گیری با ثبت تصاویر خلاقانه در این پویش شرکت کنند.

به گفته ریگی، تجلیل از ۳ اثر برتر و نیز هدیه و اعطای نشان شهروند مسئولیت‌پذیر به ۴۰ نفر از جمله هدایایی است که با همکاری شهرداری ایرانشهر و دبیرخانه شهر ملی سوزن‌دوزی به منتخبان اهدا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی ایرانشهر افزود: علاقه‌مندان به منظور شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۷۰۱۴۹۸۹۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha