نرخ‌ نامه‌های ایستگاه‌های دریایی رامسر ابلاغ شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنکابن از ابلاغ نرخ‌ نامه‌های پلاژها و استگاه‌های دریایی شهرستان رامسر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی‌پناه دوشنبه ۱۸تیر ۱۴۰۳ با حضور در پلاژها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی، نرخ‌نامه‌های جدید که از طرف اداره‌کل متبوع در فصل تابستان اعلام شده را به پلاژها و ایستگاه‌های دریایی شهرستان رامسر ابلاغ کرد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین از ابلاغ دستور العمل عفاف وحجاب به تاسیسات تفریحات دریایی خبر داد و افزود: این دستورالعمل اجرایی به تاسیسات گردشگری مذکور از ساحل چالکرود ورودی شهرستان تنکابن تا اخرین ایستگاه تفریحات دریایی صدف که دارای طرح دریا نیز است، تحویل شد.

او ضمن تاکید به رعایت شئونات ماه محرم و رعایت حجاب اسللامی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به مدبران پلاژها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی تصریح کرد: سواحل رامسر پیشانی گردشگری شهرستان است و ارائه خدمات گردشگری در این ایام باید مطابق با حفظ ارزش‌های اسلامی باشد.

علی‌پناه در ادامه ظرفیت‌های سواحل برای ایجاد اشتغال در شهرستان رامسر را مهم برشمرد و بیان کرد؛ گردشگران در بدو ورود به شهرستان به اولین مکانی که‌ مراجعه می‌کنند سواحل است پس باید بتوانیم با مدیدیت و خدمات مطلوب معرف خوب شهرستان رامسر به گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041800826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha