اجرای بیش از ۱۵۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گیلان

سرپرست معاونت‌گردشگری استان گیلان از اجرای بیش از ۱۵۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در ۳ ماهه اول ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدعلی حسینی‌نسب گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان خردادماه سال جاری بیش از ۱۵۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان مانند مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان افزود: طی نظارت‌های انجام شده در سطح استان تعداد ۲۵۰ مورد تشویق، ۳۲۵مورد تذکر شفاهی، ۶۵ مورد اخطار کتبی ، ۵ مورد تعلیق و ۳ مورد لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه نظارت و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در طول سال، از اولویت‌های مهم این اداره‌کل است، گروه نظارت معاونت گردشگری استان، طرح نظارتی خود را برای ارزیابی کیفیت و کمیت نحوه خدمات‌رسانی و ارائه سرویس مطلوب به مسافران در تاسیسات گردشگری را به طور منظم انجام خواهد داد.

حسینی‌نسب بیان کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان این معاونت، فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند نصب نرخ‌های مصوب، ارائه خدمات، دارا بودن مجوزهای لازم، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری، نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح استان، رعایت عفاف و حجاب مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041900935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha