استقبال فعالان گردشگری از کارگاه آشنایی با استارت‌آپ‌ها در چابهار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری از استقبال فعالان حوزه گردشگری از کارگاه آموزشی آشنایی با استارت‌آپ‌ها در چابهار خبر داد.

به گزارش میراث آریا، خیرالنساء امیری گفت: در راستای توانمندسازی جوامع محلی و فعالان حوزه گردشگری، دوره‌های آموزشی متعددی طی سال برگزار می‌شود که این بار کارگاه آموزشی آشنایی با استارت‌آپ‌های گردشگری به میزبانی شهرستان چابهار برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری افزود: این کارگاه به صورت حضوری مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و علاقه‌مندان در سایر شهرستان‌های استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس از مباحث این دوره ارزشمند بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: این کارگاه به مدت دو روز و در ۱۶ ساعت با تدریس سیما پاریزی در هتل لاله چابهار برگزار شد که در روز اول مباحثی از جمله آشنایی با استارت اپ های حوزه گردشگری، تولیدمحتوا و چگونگی انتقال آن در فضای مجازی مطرح شد.

به گفته امیری، در دومین روز این کارگاه نیز ایده‌های خلاقانه، تکنیک‌های جذب گردشگر و اهمیت فن بیان در صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران و پرسنل تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تورگردان‌ها، فعالان حوزه گردشگری، آژانس‌ها و علاقه‌مندان به این حوزه جزو شرکت‌کنندگان دوره بودند که در پایان نیز به آنها گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha