احداث جاده گردشگری یئل سویی در انگوت از سر گرفته می‌شود/ معرفی جاذبه‌های گردشگری گرمی و انگوت از طریق مستند ایرانگرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری شهرستان انگوت وجود دارد که توسعه زیرساخت‌ها و معرفی جاذبه‌ها برای رونق گردشگری این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب در جلسه بررسی مسائل گردشگری شهرستان انگوت گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی است که در همین راستا تولید مستند ایرانگرد در مناطقی از استان انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه شهرستان‌های گرمی و انگوت از ظرفیت‌های مغفول ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار هستند، بخش اعظمی از مستند ایرانگرد در این شهرستان‌ها تولید شد که طی ماه‌های آینده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

او تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در رونق گردشگری نقش غیر قابل انکاری دارد که در همین راستا پروژه نیمه کاره جاده گردشگری یئل سویی که به دلیل مشکلاتی متوقف شده بود از سر گرفته می‌شود و می‌تواند جاذبه مهمی در حوزه گردشگری این منطقه باشد.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین با همکاری فرمانداری انگوت و توسط اداره کل میراث‌فرهنگی در منطقه نمونه گردشگری دمولی زیرساخت‌های رفاهی مانند مجموعه سرویس بهداشتی تاسیس می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042101044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha