دیدار فرمانده انتظامی استان اردبیل با مدیرکل میراث‌فرهنگی

فرمانده انتظامی استان اردبیل با حضور در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از مدیرکل این اداره به دلیل همکاری در برگزاری یادواره شهدای انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا، سردار جواد تقوی امروز شنبه ۲۳ تیرماه در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، گفت: تامین امنیت مستلزم جانفشانی نیروهای انتظامی و امنیتی است و در این مسیر شهدای نیروی انتظامی در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: به منظور پاسداشت ایثارگری‌های شهدای نیروی انتظامی یادواره این عزیزان با حضور خانواده‌های شهدای ۱۶ استان در اردبیل برگزار شد که همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم قابل تقدیر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: شهدای نیروی انتظامی فرزندان همه جامعه هستند و تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: زندگی شهدای عزیز درسی برای ماست و از نیروی انتظامی استان تشکر می‌کنیم که یادواره شهدا را با حضور خانواده آنها برگزار کرد و آماده هرگونه همکاری بیشتر هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha