آمادگی کامل ستاد خدمات سفر استان سمنان برای خدمت‌رسانی در تاسوعا و عاشورا حسینی

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر استان سمنان برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در تاسوعا و عاشورا حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ در هفدهمین جلسه ستاد خدمات سفر به زائران و مسافران در استان سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امدادی برای خدمات‌رسانی به عزاداران در تعطیلات ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل هستند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و زائران، جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای را در پی دارد.

او گفت: ایام تعطیلات به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی محورهای مواصلاتی شرق و غرب استان که مسیر تردد رفت‌وبرگشت زائران امام رضا(ع) است برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران، بر رعایت بهداشت و دستورالعمل‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و انتظامی، تأسیسات گردشگری و … نظارت به‌عمل‌ می‌آید.

اخلاقی افزود: در حال حاضر ۸۰ واحد تأسیسات گردشگری به‌صورت هم‌زمان در سطح استان سمنان برای افزایش خدمات‌رسانی و پذیرایی از مسافران فعال است تا رضایت مسافران، زائران و گردشگران را بیش‌ازپیش فراهم سازد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: مسافران و زائران می‌توانند از خدمات بیش از ۱۱۳ واحد اقامتگاه بوم گردی بوم با ظرفیت ۲۲۹۳ نفر شب، ۱۸ اقامتگاه سنتی با ظرفیت ۵۷۷ نفر شب، ۲۲ واحد هتل، هتل آپارتمان، متل و مهمان‌پذیر و … با مجموع اقامت ۵۱۸۱ نفر شب در استان سمنان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042401182
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha