اعلام محدودیت‌های یوم‌الزینب (س) 

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ گفت: به مناسبت ۱۱ محرم‌الحرام و برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم یوم‌الزینب (س) محدودیت ترافیکی در زنجان اعمال خواهد شد. 

سید پیمان شبیری در گفتگو با میراث آریا؛ با بیان اینکه برای برگزاری با شکوه‌تر مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان، زینبیه اعظم زنجان دسته عزاداری را پیش‌رو دارد اظهار کرد: مسیر حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در هسته مرکزی شهر است که محدویت ترافیکی برای بهره‌مندی همشهریان از این مراسم اعمال خواهد شد. 

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در مسیرهای میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی و دروازه ارک تا امیرکبیر در نظر گرفته شده است ابراز کرد: توصیه می‌شود همشهریان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا پارکینگ‌های شهری در اختیار مهمانان قرار داده شود. 

او با اشاره به اینکه خیابان شهدا و همه خیابان‌های فرعی و اصلی متصل به خیابان امام و خیابان شهدا در روز ۲۷ تیر که مصادف با ۱۱ محرم است، بسته بوده و همشهریان دقت لازم را داشته باشند تا مشکلاتی پیش نیاید تصریح کرد: در روز دسته یوم‌الزینب (س) زینبیه اعظم زنجان شاهد مهمانان بسیار از جای جای کشور است. 

شبیری تاکید کرد: خیابان‌های فردوسی از میدان امام حسین، خیابان سعدی از تقاطع زینبیه و تقاطع توحید، صدر جهان موسوم از صدر جهان بالا و پایین، خیابان جاوید منتهی به میدان آزادی از جمله خیابان‌های اصلی است که به خاطره ازدحام زیاد جمعیت دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha