۲۱ نفر از غرق‌شدگی در دریا نجات یافتند

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از نجات ۲۱ نفر از غرق شدن در طرح‌های از ابتدای آغاز به کار طرح سالم‌سازی دریای ساری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ در حاشیه ششمین جلسه طرح سالم‌سازی دریا شهرستان ساری که با حضور ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، حجت السلام احمدی مسئول ستاد امر به معروف مازندران، روئسای دستگاه‌های اجرایی در محل بخشداری رودپی شمالی برگزار شد، از فعالیت ۵ طرح سالم‌سازی دریا در ساحل شهرستان ساری، خبر داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری ضمن تقدیر از مدیریت و اعضای هلال احمر، هیات نجات غریق شهرستان بواسطه حضور مستمر در طرح‌های دریا و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، افزود: از شروع طرح سالم‌سازی دریا در سال جاری تاکنون در شهر ساری ۲۱ نفر از غرق شدن نجات یافته‌اند.

او با بیان اینکه نظارت مستمر از تاسیسات خدمات رسان و طرح‌های سالم سازی دریا تا پایان طرح ادامه دارد، عنوان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی و حمایت فرماندار جهادی و معاونین آن تلاش بر این است بگونه‌ای شرایط مهیا شود که در ذهن مسافران و همشهریان عزیز خاطره‌ای خوش بر جا بماند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha