تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری نیاز روز شهرستان عباس آباد مازندران است

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد، تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را نیاز روز شهرستان عباس آباد برشمرد و گفت: اطلاع رسانی و تشویق سرمایه‌گذار می‌تواند ساختار گردشگری شهرستان را متحول کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، نادر سحرخیز گفت: شهرستان گردشگری عباس‌آباد نیازمند توجه همه جانبه در سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است و باید به آن توجه ویژه شود..

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد، تاسیسات گردشگری را شامل هتل، متل، مهمانپذیر، مراکز خود پذیرایی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌ها، مراکز گردشگری سلامت، محیط‌های گردشگری، مراکز گردشگری ساحلی، واحدهای پذیرایی، سفره‌خانه‌های سنتی، مناطق نمونه، دهکده سلامت و دفاتر یا شرکت‌های خدمات سفر برشمرد و بیان کرد: این شهرستان ظرفیت ایجاد همه گونه تاسیسات گردشگری را دارد و باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را در همه سطوح پیگیری شود.

او سرمایه‌گذاری در بخش بوم‌گردی را زمینه توسعه‌ فرهنگی دانست و تصریح کرد: روستاهای دراسرا، سی‌بن، ماشل‌آباد و هردآبرود در بخش مرکزی استعدادهای خوبی در بوم‌گردی دارند.

سحرخیز همچنین تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را نیاز روز شهرستان عباس آباد عنوان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و تشویق سرمایه‌گذار با توضیحات بیشتر در همین اتاق تفکر می‌تواند ساختار گردشگری شهرستان را متحول کند.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان عباس‌آباد اطلاع رسانی ایجاد تاسیسات گردشگری در شهرستان عباس آباد را از وظایف وزارتخانه متبوع خود اعلام کرد و یادآور شد: این اداره تمام توان خود را در ارزیابی و استعداد ابی و تهیه طرح برای توسعه گردشگری شهرستان عباس آباد به کار خواهد گرفت و این توان در صورت مساعدت و هم‌فکری همه آحاد مردم و مسئولان به ویژه شهرداران و بخشداران و همچنین دهیاران دوچندان و نتیجه بخش شده زمینه تدوین و تهیه اطلس سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha