کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین ظرفیت در حوزه گردشگری است

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گردشگری کشاورزی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید سعید فیاضی روز پنجشنبه در دوازدهمین نشست کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این کمیسیون از یک‌ماه گذشته ورود جدی به حوزه رونق و تقویت گردشگری کشاورزی استان داشته است.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در گام نخست باید مرجع صدور مجوزهای حوزه گردشگری کشاورزی مشخص شود.

فیاضی تصریح کرد: در حوزه گردشگری کشاورزی باید زیرساخت‌های حداقلی برای حضور گردشگران در مزرعه‌ها و باغ‌های گردشگری از جمله سرویس بهداشتی، محل اسکان موقت و سرو غذا فراهم شود.

او یادآور شد: به‌نظر می‌رسد تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین نظام مهندسی کشاورزی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در راستای تسهیل صدور مجوزها در حوزه گردشگری کشاورزی بدون نیاز به اقامت منعقد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042901460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha