موفقیت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در بوشهر حاصل محبت و همدلی همکاران است

سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور گفت: موفقیت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر حاصل محبت و همدلی همکاران در یگان و اداره‌کل است.

به‌گزارش میراث‌آریا، سردار حسن مهری امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر گفت: به دلیل گستردگی آثار تاریخی شرایط کار در این قسمت سخت است و موفقیت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر حاصل محبت و همدلی همکاران در این یگان و اداره‌کل استان است.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور افزود: از عمده‌ترین ماموریت‌های جدی در این فرماندهی جلوگیری از خروج اموال تاریخی و فرهنگی از کشور بوده که باید هوشیارانه در این راستا عمل کرد.

او ادامه داد: این فرماندهی ۱۴۰۰ ضابط قضایی را در سطح کشور دارد که بیشترین ضابط خاص در دستگاه‌های اجرایی بوده، ولی به دلیل بالا بودن تعداد آثار نیاز به تقویت استعداد نیرویی وجود دارد.

سردار مهری تلاش‌های سرهنگ عبدالحمید حقانی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر را ستود گفت: برای فرمانده جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارم و بی شک با توجه به مسولیت‌های مهم ایشان در فراجا، از نیروهای توانمند و پای کار بوده است.

در ادامه این آیین اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: کسب رتبه چهارم کشوری و اول منطقه‌ای، توسط یگان حفاظت میراث‌فرهنگی بوشهر بدون تردید جز با تلاش جهادی امکان پذیر نبوده و نشان از علاقه ذاتی پرسنل به تاریخ و فرهنگ کشور دارد.

او تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت‌های موجود به قدر وسع، مشکلات پرسنل را در سطح استان مرتفع کنیم.

سرهنگ عبدالحمید حقانی فرمانده سابق یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر در این آیین گفت: پای کار بودن پرسنل این فرماندهی با وجود تمامی کمبودها کم نظیر است و تمام تلاش ما این بوده که با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، چون مشارکت‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی منسجم در مأموریت‌ها جرائم در این حوزه را به حداقل برسانیم.

او اضافه کرد: خوشحال هستم که پس از چندین سال رتبه فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و یقین دارم در آینده نیز بهتر خواهد شد.

سرهنگ بادفر فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر نیز در این آیین با اشاره به حساسیت موضوع در این حوزه گفت: از حسن نیت همه در زمینه اعتماد به انتخاب و انتصاب در این مسولیت تشکر می‌کنم و در کنار همکاران تلاش خواهیم کرد با یک برنامه‌ریزی مدون و منسجم برای تحقق اهداف و شرح وظایف موجود گام برداریم.

او در پایان تاکید کرد: در این راستا به کمک همکاران در حوزه فراجا، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونت‌ها، پرسنل فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و مردم همیشه خوب نیاز است و سعی ما استفاده از تجارب همه این بزرگواران در انجام امور محوله است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha