اعمال قانون برای هزار راننده خطر ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای طرح ضربتی پلیس راه هزار راننده متخلف و خطرساز اعمال قانون و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش میراث‌آریا، سرهنگ علی دانایار جمعه ۵ مرداد ماه گفت: طبق بررسی‌ها و تحلیل آمار حوادث جاده‌ای، عامل ۳۰ درصد تصادف‌ها و تخلفات برون شهری استان خودروهای هنجارشکن بدون پلاک و خودروهایی که در سیستم فنی و ظاهری آن‌ها تغیراتی ایجاد شده است. 

رئیس  پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور کاهش تصادف‌ها و تامین امنیت جاده‌های بین شهری پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این رانندگان و خودروهای هنجارشکن و خطر آفرین را در دستور کار قرار گرفته است. 

او با بیان اینکه در سه روز گذشته با اجرای این طرح یک‌هزار راننده اعمال قانون شد، ادامه داد: خودروهای حادثه ساز، توقیف و برای ۱۳ راننده بدون گواهینامه پرونده قضایی تشکیل و به دستگاه قضا معرفی شد. 
رئیس پلیس راه استان گفت: همچنین برای ۲۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شد. 

سرهنگ دانایار بیان کرد: پلیس راه استان در اجرای قانون و برخورد با این دسته از رانندگان که با حرکات و رانندگی پر خطر برای جان خود و دیگران ایجاد خطر می‌کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050500184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha