اجرای بازدید دوره‌ای کارشناسان صنایع‌دستی گلستان از مراکز عرضه صنایع‌دستی شرق استان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از اجرای بازدید دوره‌ای کارشناسان صنایع‌دستی گلستان از مراکز عرضه محصولات صنایع‌دستی در راستای احصاء موانع و مشکلات صنعتگران و فروشگاه‌های صنایع‌دستی دارای مجوز استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: کارشناسان صنایع‌دستی استان روز پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ در راستای احصاء موانع و مشکلات صنعتگران و فروشگاه‌های صنایع‌دستی دارای مجوز استان بازدیدهای دوره‌ای را از محل نمایش، عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان اجرایی کردند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان بیان کرد: هدف از بازدیدهای دوره‌ای، نظارت بر عملکرد تولیدات صنعتگران و آثار عرضه‌شده در مراکز صنایع‌دستی استان، بررسی کمی و کیفی تولیدات صنایع‌دستی و جلوگیری از واردات محصولات خارجی در بازار مصرف استان است.

او با تأکید بر این‌که این بازدیدها در سه‌ماهه دوم سال به‌صورت دوره‌ای و مستمر برنامه‌ریزی‌شده و تداوم خواهد یافت، خاطرنشان کرد: کارشناسان در این بازدیدها علاوه به بررسی مشکلات موجود در بازار عرضه، در خصوص راهکارهای مواجهه با مسائل و مشکلات و همچنین تجربیات موفق سایر فعالان استان در این حوزه با هنرمندان و صنعتگران بحث و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050600204
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha