برگزاری سومین آزمون مصاحبه زبان تخصصی فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری استان مرکزی

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری سومین آزمون و مصاحبه زبان انگلیسی و عربی ویژه راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی با اعلام این خبر افزود: فراگیرانی که در موسسات آموزشی همای جاده ابریشم و ساتراس تحت آموزش بوده‌اند و در آزمون جامع تخصصی نمره قبولی کسب کرده‌اند برای دریافت گواهینامه در آزمون مصاحبه تخصصی زبان شرکت کرده‌اند.

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه آزمون  روز سوم مرداد  1403برگزار شد  ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان در دومین مرحله مصاحبه زبان انگلیسی  و عربی11 نفر بوده است که همه نفرات در آزمون پذیرفته شدند.

فرخی  با بیان اینکه این آزمون زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قبولی در این آزمون از شروط دریافت گواهینامه پایان دوره است و تمام فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری برای دریافت گواهینامه علاوه بر آزمون داخلی و آزمون جامع باید در آزمون مصاحبه زبان تخصصی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

او در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به آموزش نیروی متخصص در حوزه گردشگری خاطر نشان کرد: فراگیران با قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی زبان می‌توانند به عنوان نیروهای تخصصی برای راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر مشغول به کار شوند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403050600257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha