دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد سنگ تمام گذاشت

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی سنگ تمام گذاشت و اعتبارات بی‌سابقه‌ای به این حوزه تزریق شد.

به گزارش میراث‌آریا، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور ائمه جمعه استان اظهار کرد: اقدامات بزرگ فرهنگی دولت سیزدهم در تمام نقاط استان شایسته تقدیر است. 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران و مسئولان و کارمندان باید در نمازهای جمعه شرکت کنند البته وظیفه عموم مردم است که در نماز جمعه شرکت کنند. 

او بیان کرد: در کشور کارهای فرهنگی بسیاری صورت گرفته به گونه‌ای که کارهای خوبی در زمینه ساخت مساجد، حسینیه‌ها، زائرسرای مشهد، موکب‌های اربعین و راهیان نور و جشنواره‌های فرهنگی و گردشگری انجام شده است. 

آیت‌الله حسینی ادامه داد: تخصیص اعتبارات به استان در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ در این دولت بی‌سابقه بوده است. 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر جریانی که سر کار می‌آید باید مشی انقلابی و خدمت به مردم و مصالح عمومی را در نظر داشته باشد. 

او تاکید کرد: کارهای بسیاری به واسطه این انقلاب در جامعه انجام شده و انقلاب معجزه کرده است نباید با نقد غیرمنصفانه کارها را زیر سوال ببریم. 

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: مسائل فرهنگی از جمله تیراندازی‌ها، خواننده‌ها در مراسم عزاداری، ریخت وپاش‌ها در مجالس و موارد مشابه باید مد نظر باشند و فرهنگ‌های وارداتی را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050900431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha