اربعین باید به‌صورت کاملا مردمی برگزار شود/ نباید بگذاریم مردم در موضوعاتی مثل حمل‌ونقل دچار زحمت مضاعف شوند

استاندار قزوین در جلسه ستاد اربعین استان گفت: نوع مدیریت و خدمت‌‎رسانی در فضای خدمات‌دهی به زائران اربعین با استفاده از تجربه سال‌های گذشته دستگاه‌های ذیربط دارای کیفیت ویژه‌ای است و همه کمیته‌ها با آمادگی کامل در میدان حاضر هستند.

به‌گزارش میراث آریا؛ محمدمهدی اعلایی روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور روسای کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین برگزار شد، افزود: مردمی بودن اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این همایش بزرگ توسط دولت و حاکمیت برگزار نمی‌شود ولی از آنجایی که مردم به‌صورت وسیع درحال انجام این مهم هستند حاکمیت وظیفه تسهیل‌گری و صیانت از منافع جمعی را به‌عهده دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: دولت موضوعاتی مانند حمل‌ونقل، امنیت، بهداشت و سایر موضوعات این‌چنینی را دنبال می‌کند ولی بار اصلی این حرکت بر دوش مردم است و باید همه کمک کنیم این حرکت هرسال مردمی‌تر شود و ستادها و موکب‌های مردمی حمایت بیشتری دریافت کنند.

او با بیان اینکه حرکت اربعین اقدام ارزشمندی است که باید تقویت شود، تصریح کرد: دولت و کمیته‌های تخصصی باید مراقب باشند که با سوء‌استفاده از حجم زیاد زائرین ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف مانند هزینه بلیط اتوبوس و... به یکباره چندین برابر نشود که مردم دچار زحمت شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051700892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha