به گزارش میراثآریا، محمد سرگزی چهارشنبه 24 مردادماه گفت: برای خدمترسانی مناسبتر به زائران کربلای معلا و همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان نسبت به برپایی میز خدمت در پایانههای مسافری عمومی استان و با حضور کارشناسان مطلع به صورت مضاعف فعالیت خدمترسانی لازم را ارائه میکنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روزهای اوج مسافر، میز خدمت پایانه مسافربری انقلاب شهرستان همدان با هدف پاسخگویی به درخواست ها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی راهاندازی شده است که فروش بلیت به صورت ۷۰ درصد اینترنتی و ۳۰ درصد حضوری است.
او با بیان این مطلب که همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدماترسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: زائران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.
انتهای پیام/
نظر شما