برپایی میز خدمت به زائران اربعین در پایانه‌های مسافری عمومی استان همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از برپایی میز خدمت و پاسخگویی به زائران در پایانه های مسافری عمومی استان همدان همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی علیه السلام خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محمد سرگزی چهارشنبه 24 مردادماه گفت: برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به زائران کربلای معلا و همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافری عمومی استان و با حضور کارشناسان مطلع به صورت مضاعف فعالیت خدمت‌رسانی لازم را ارائه می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روزهای اوج مسافر، میز خدمت پایانه مسافربری انقلاب شهرستان همدان با هدف پاسخگویی به درخواست ها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی راه‌اندازی شده است که فروش بلیت به صورت ۷۰ درصد اینترنتی و ۳۰ درصد حضوری است.

او با بیان این مطلب که همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدمات‌رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام می‌کنند، ‌خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501375
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha