حمایت انجمن‌ها و جوامع گردشگری قم از وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

انجمن‌ها و جوامع گردشگری استان قم در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از سید رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت چهاردهم اعلام کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا، در این بیانیه‌ ضمن تقدیر از رئیس دولت چهاردهم به دلیل انتخاب سید رضا صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، او را گزینه‌ای شایسته برای تصدی این مسئولیت دانستند.

در متن این بیانیه آمده است:

«انتخاب وزیر برای وزارتخانه‌ای با سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس‌جمهوری محترم جناب آقای دکتر پزشکیان بوده است و از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود با رأی اعتماد خود این فرصت را فراهم کنند تا جناب آقای دکتر صالحی امیری با تیمی متخصص و آزموده به بهترین نحو ممکن، سکان این وزارتخانه مهم را هدایت کند.

سوابق اجرایی دکتر صالحی امیری به عنوان فردی با تجربه‌های گسترده در بخش‌های مختلف نظام و شخصیت علمی و فرهنگی ایشان می‌توان از جمله دلایل اصلی حمایت انجمن‌ها و جوامع گردشگری قم از ایشان دانست.

امیدوار هستیم، جناب دکتر صالحی امیری با کوله‌باری از تجربه و دانش و با انتصاب مدیرانِ متخصص در حفاظت از میراث‌فرهنگی، ترویج و توسعه صنایع‌دستی و گسترش صنعت گردشگری ایران اسلامی منشاء تحول و تغییرات بنیادین گردند.»

سید رضا صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

برای آشنایی با سوابق وزیر پیشنهادی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha