کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان همدان از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در محور خدمات شایسته در بین دستگاههای اجرایی شرکت کننده در فرآیند ارزیابی عملکرد ۱۴۰۲در استان همدان شد.

به گزارش میراث‌آریا، بیست و هفتمین جشنواره ملی شهید رجایی با هدف تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران اسلامی صبح شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد که بر اساس شاخص‌های جشنواره شهید رجایی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان دستگاه‌ برتر خدمت‌رسان معرفی شد.

در متن لوح تجلیل علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان به اداره‌کل میراث‌فرهنگی همدان آمده است:

بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان همدان یادمانی است از تلاش بی وقفه دولت مردمی که از سوی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دولت کار، امید و حرکت خطاب شد و حل مشکلات مردم، باور به توانایی داخلی، خستگی ناپذیری، امید، تعامل، عزت مندی، نیل به دستاوردهای چشمگیر و اخلاص و معنویت در اولویت آن قرار داشته است. در همین راستا و با عنایت به برگزاری جشنواره شهید رجایی استان در سال جهش تولید با مشارکت مردم از جنابعالی و تمام همکاران آن مجموعه که از طریق اجرای وظایف و ماموریتهای محوله مجدانه تلاش به عمل آورده و عنوان دستگاه برتر در محور خدمات شایسته بین دستگاههای اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد ۱۴۰۲ را کسب کرده‌اید. تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و از درگاه ایزد منان دوام و عزت و سلامت تداوم حضور و تاثیر در راستای دستیابی به اهداف عالیه و ارتقای کیفیت زندگی و نشاط مردم پر افتخار استان همدان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052701477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha