صالحی‌امیری در حوزه گردشگری اتفاقات خوبی رقم خواهد زد

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق مدیریتی صالحی امیری کمک خواهد کرد که او در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

عمران عباسی نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: سوابق مدیریتی و وزارتی سیدرضا صالحی‌امیری در حوزه فرهنگ و هنر و جوانان و ورزش کمک خواهد کرد او در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اتفاقات خوبی رقم بزند.

وی در ادامه اظهارداشت: سوابق مدیریتی صالحی‌امیری در حوزه فرهنگ و هنر و جوانان و ورزش در سطح وزارت فعالان حوزه گردشگری را امیدوار کرده است که او مانند زمان وزارت بتواند اتفاقات خوبی در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم بزند، رئیس جمهوری هم با نگاه مثبت به این وزارتخانه وی را معرفی به عنوان بهترین گزینه معرفی کرده است.

صالحی‌امیری قبلا تجربه‌ وزارت در حوزه فرهنگ را داشته و از توانمندی و دانش مدیریت در این سطح برخوردار است کند دستاوردهای او در وزارتخانه های تحت مدیریتش و مثمر ثمر بود و لازم است این مسیر را وزارت میراث ادامه دهد و البته امیدوارم او از افراد اصلح و کارآمد استفاده و ضوابط را بر روابط حاکم کند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود سیدرضا صالحی‌امیری اگر وزیر شود برای معاونت‌های تخصصی از متخصصان دانشگاهی این حوزه استفاده کند؛در حقیقت از افرادی استفاده کنند که در این عرصه دانش و مهارت علمی کسب کردند، دغدغه‌مند صنعت گردشگری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001756
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha