پیام تبریک رئیس جامعه هتلداران ایران به صالحی امیری

رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن تبریک انتصاب سیدرضا صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابراز امیدواری کرد که تجربه مدیریتی او در کنار بهره‌گیری از نظرات و تجارب کارشناسان و صاحبنظران بخش خصوصی و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری به رونق این صنعت بیانجامد.

به گزارش میراث‌آریا، در متن پیام جمشید حمزه‌زاده آمده است: رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سپردن سکان وزارتخانه به حضرتعالی موجب خرسندی این تشکل شد. جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران این انتخاب را از سوی رئیس دولت و نیز قاطبه نمایندگان مردم، مصداق وفاق ملی و دخیل نکردن گرایش‌های سیاسی در امور تخصصی می‌داند. ما فعالان بخش خصوصی، این رویکرد را به فال نیک می‌‎گیریم و بار دیگر بر لزوم تعامل وزارتخانه با بخش خصوصی و تقویت تشکل‌ها تاکید می‌کنیم.

حضور شخصیتی چون شما با حد بالای برخورداری از سوابق چشمگیر مدیریتی و تاثیرگذاری در مسئولیت‌های پیشین، بی‎شک می‌تواند در شنیده شدن صدای صنعت گردشگری و فعالان آن در هیات دولت و اثربخشی در نهادهای تصمیم‌ساز، دوره موفقی را در وزارتخانه رقم بزند.

تاثیرگذاری یک وزیر در هیات دولت و سایر نهادها اگرچه در مورد هر وزارتخانه‌ای یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است اما زمانی اهمیت مضاعف می‎یابد که به یاد آوریم گردشگری اساسا حوزه‌ای مرتبط با همه ارکان و بخش‌های دولت و حاکمیت و متصف به صفت «فرابخشی» است. تنها ناظر بر صنعت گردشگری به عنوان یکی از حوزه‌های سه‌گانه ماموریت وزارتخانه، باید اذعان کرد که این دستگاه مهم دولتی در عین برائت از سیاسی‌کاری‌ها و گرایش‌های جناحی، وزیری با وزن سیاسی بالا می‎خواهد که علاوه بر حوزه‌های سه‌گانه ماموریتش بتواند با دیگر نهادهای مرتبط نیز در تعامل باشد. بتواند دستگاه‌های مختلف را مجاب کند که همکاری جدی در تحقق اهداف «گردشگری» در قالب برنامه هفتم توسعه را «ماموریت ویژه ملی» خود بدانند.

جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران این ویژگی‌های بالقوه را در حضرتعالی دیده و گواه آن، حمایت قاطعانه از شما بلافاصله پس از معرفی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری است.

ضمن تبریک به حضرتعالی برای عهده‌دار شدن این مسئولیت مهم و خطیر، برای‌تان زیر سایه الطاف الهی آرزوی توفیق فزاینده داریم و خوشبین هستیم به این‌که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور شما دوره‌ای موفق، درخشان و تاریخی را تجربه کند. باشد که پیرو رهنمود رهبر معظم انقلاب، شاهد بارور شدن توانمندی‌های این صنعت در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060100035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha