انجام بازدیدهای نظارتی از عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌شرقی/ حضور مدیر فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری الزامی است

معاون گردشگری آذربایجان شرقی حضور مدیر فنی آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را الزامی دانسته و از نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در راستای رفع مشکلات و بهبود شرایط خدمات‌رسانی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده امروز پنجشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ با اشاره به لزوم حضور مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده از دفاتر و آژانس‌های خدمات مسافرتی و گردشگری موضوعات مختلفی نظیر ضرورت حضور مدیر دفتر در محل کار، شیوه‌های عقد قرارداد با مشریان، مشتری مداری، شیوه‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات با شرکت‌های داخلی و خارجی طرف قرارداد و مشکلات موجود در برگزاری تورهای گردشگری مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور مدیر فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به این دلیل ضروری است که مدیر فنی، نقشی کلیدی در نظارت بر کیفیت خدمات ارائه‌ شده و اطمینان از عملکرد بهینه این دفاتر داشته و با بکارگیری دانش و تجربه تخصصی خود، تضمین می‌کند که تمامی فعالیت‌ها مطابق با قوانین و مقررات جاری انجام می‌شود.

او تمرکز این نظارت‌ها را در خصوص دفاتر تازه‌ تأسیس عنوان کرد و افزود: نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی تازه تأسیس که پروانه‌های آن‌ها طی دوسال اخیر صادر شده است، برای تضمین کیفیت خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی به دفاتر تازه تأسیس کمک می‌کند تا با استانداردهای حرفه‌ای صنعت گردشگری هماهنگ شده و از بروز مشکلات مختلف جلوگیری کنند.

بایرام‌زاده در خصوص اهمیت بازدیدهای منظم نظارتی بر دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری گفت: نظارت‌های مستمر به‌عنوان ابزاری کلیدی برای حفظ و ارتقای کیفیت خدمات، نقش مهمی در شناسایی و اصلاح مشکلات بالقوه در فرآیندهای کاری دارد. این نظارت به دفاتر کمک می‌کند تا به‌طور مداوم با استانداردهای حرفه‌ای حوزه گردشگری هماهنگ شوند و از بروز تخلفات و ناهنجاری‌های احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha