اعتبار ویژه‌ای برای مرمت آثار و ابنیه‌های تاریخی حوزه سراوان اختصاص داده شود/ تقدیر از وزیر میراث‌فرهنگی برای تحقق اولین وعده‌اش

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر میراث‌فرهنگی به اولین قول خود به مردم سیستان و بلوچستان عمل کرد که از وی قدردانی می‌کنم.

به گزارش میراث‌آریا، محمدنور دهانی در نشست صمیمی وزیر میراث‌فرهنگی با مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه وزیر میراث‌فرهنگی متعهد شده بود که پس از انتخاب در این جایگاه اولین مقصد سفرهای استانی‌اش سیستان و بلوچستان باشد که خوشبختانه به قول خود عمل کرد و جای قدردانی و تشکر دارد و خواستار تداوم این حضورها با مدت زمان بیشتری هستیم.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: سیستان وبلوچستان قدمت بالایی داشته و یک استان تاریخی است که باید به طور ویژه مدنظر قرار بگیرد.

او ادامه داد: در حال حاضر مدیرکل پر انرژی و جوانی سکان‌دار مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی استان است که طی این مدت تلاش شبانه‌روزی و خالصانه‌ای انجام داده است.

دهانی افزود: علی‌رغم تمامی ظرفیت‌هایی که حوزه انتخابیه سراوان دارد اما هنوز از نگاه‌های ملی کم بهره است و انتظار داریم تا اعتبارات ویژه‌ای برای مرمت آثار و ابنیه‌های تاریخی حوزه سراوان اختصاص داده شود.

او تاکید کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان را می‌توان مظلوم‌ترین دستگاه اجرایی استان دانست که به لحاظ چارت نیروی انسانی و اعتبارات در وضعیت خوبی قرار ندارد و از وزیر میراث‌فرهنگی مطالبه جذب نیروهای جوان و تحصیلکرده در این اداره‌کل و افزایش سهمیه استخدامی را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800537
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha