بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را دارد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد ظرفیت و پتاسنیل فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی قاسمی نافچی گفت: برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل آی. پی. دی. (IPD) و بهره‌برداری از بخش آی. پی. دی.(IPD)  بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد در بهمن‌ماه سال گذشته صادر شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این گواهی از سوی رئیس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی براساس نتایج ارزشیابی و ممیزی نهایی برای مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد به مدت دو سال صادر شده است.

او تصریح کرد: در این راستا دانشکاه علوم‌پزشکی شهرکرد با شرکت‌های گردشگری سلامت برای جذب بیماران بین‌الملل در تخصص‌های مختلف از جمله اعمال پیوند، جراحی زیبایی، لیزیک چشم، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و سایر موارد تفاهم‌نامه بسته است.

قاسمی یادآور شد: ارتقای زیرساخت‌های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری به رونق از بخش آی. پی. دی.(IPD)  بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061100688
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha