احداث بزرگ‌ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان

فرماندار همدان گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان به بهره‌برداری می‌رسد و شاهد آن هستیم که همدان در برخورداری از راه به عنوان مهم‌ترین محور توسعه، گام‌های بلندی بر می‌دارد.

به گزارش میراث‌آریا، مسلم مخفی، یکشنبه ۱۱ شهریورماه با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌های در دست ساخت همدان و پروژه ایستگاه راه‌آهن، اظهار کرد: در این جلسه معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور حضور داشت و خبر از بهره‌برداری ایستگاه راه آهن همدان، بزرگترین ایستگاه راه‌آهن کشور  با عرصه‌ای بیش از ۱۷۰ هکتار خبر داد.

فرماندار همدان با قدردانی از نقش بسیار مؤثر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در توسعه راه‌های جاده‌ای و راه‌آهن در استان همدان و غرب کشور، تصریح کرد: راه‌آهن همدان- ملایر برای ما بسیار مهم است چرا که این مسیر در واقع همدان را به کریدور بزرگ شمال به جنوب کشور متصل می‌کند.

او با اشاره به ضرورت ارتقای راه دسترسی به راه‌آهن همدان، یادآور شد: این مسیر به طول ۵.۵ کیلومتر نیز در حال انجام است و همزمان با افتتاح ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مخفی به موضوع ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اشاره کرد و گفت: فاصله بین میدان شهید همدانی (فرودگاه) تا ابتدای آزاد راه همدان- ساوه باید تبدیل به اتوبان  یا از هر دو طرف تعریض شود که این پروژه نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061300774
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha