برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر سرعین همزمان با حضور گسترده گردشگران

همزمان با حضور گسترده گردشگران در شهرستان سرعین جلسه خدمات سفر این شهرستان برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران به ویژه در زمان پیک مسافرت‌ها از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط است که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده و بازدیدهای نظارتی از تاسیسات بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر انجام می‌شود.

او تاکید کرد: در این جلسه شرایط خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به ویژه درخصوص تامین آب شهری به صورت پایدار، هدایت ترافیک شهری، فعالیت شبانه‌روزی نانوایی‌ها و آمادگی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در سطح شهر برای مواقع ضروری بررسی و تاکیدات لازم انجام شد.

محمدی ادیب با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از گردشگران، ادامه داد: حضور گردشگران در استان اردبیل به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری تابستانی از ابتدای شهریور ماه به صورت چشم‌گیری افزایش یافته و در حال حاضر شاهد تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی استان هستیم که این امر اهمیت توجه بیشتر به خدمات رسانی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061400876
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha