«صالحی امیری» برنامه‌های خوبی برای رونق جشنواره‌ها دارد/ دغدغه‌های امروزی باعث فراموشی فرهنگ و میراث‌فرهنگی نشود/ صنایع‌دستی، فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها فرصت خوبی برای پاسداشت فرهنگ است و ثبت این رویدادها شرایط استمرار آنها را فراهم می‌کند.

عبدالوحید فیاضی در حاشیه سومین جشنواره فندق که در روستای لزیر شهرستان نور برگزار شد در گفتگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: دغدغه‌های زندگی امروز دلیلی برای فراموشی فرهنگ و میراث‌فرهنگی نیست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: من و همه مدیران برای برگزاری این چنین جشن‌هایی آماده هستیم.

او با تاکید بر این موضوع که باید این برنامه‌ها پر رونق‌تر و با حمایت بیشتر برگزار شود، یادآور شد: مازندران از لحاظ تاریخی طبیعی سرشار از فرصت و ظرفیت است. گردشگری و صنایع‌دستی فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی مردم منطقه خواهد بود.

فیاضی در ادامه عنوان کرد: میراث ما لزوما املاک نیست و فرهنگ مهم‌ترین قسمت آن است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فندق و دیگر جشنواره‌ها فرصت خوبی برای پاسداشت فرهنگ است، تصریح کرد: قطعا ثبت این رویدادها شرایط استمرار آنها را فراهم می‌کند و مطمئنا وزارت میراث‌فرهنگی در دولت چهاردهم برنامه‌های خوبی برای توسعه و رونق این برنامه‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061801135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha