توزیع سهمیه گازوییل کامیون‌ها در کرمان براساس بارنامه است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز(گازوییل) در مسیر براساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت: بر این اساس، امکان سوخت‌گیری فقط با توجه به بارنامه صادره، مبدا و مقصد مشخص‌، در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است.

به گزارش میراث آریا، هوشنگ غلامی گفت: ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری را ندارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل‌ و نقل کالا، تخصیص نفت‌گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل‌ و نقل صورت می‌پذیرد.

او تأکید کرد: خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل‌ و نقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نخواهد گرفت.

غلامی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است.

 قاچاق سوخت از مشکلات کرمان به شمار می‌رود که به علت نزدیکی به مرزهای شرقی و جنوبی کشور شاهد آن هستیم و طرح‌های مختلفی برای بازدارندگی از آن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061901159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha