۴ کارگاه آموزشی ویزای اروپا در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری چهار کارگاه آموزشی ویزای اروپا به مناسبت هفته گردشگری در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی گفت: کارگاه‌های آموزشی ویزای اروپا توسط موسسه آموزشی نیکفر و نظارت واحد آموزش گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گذرنامه و ویزا، رویه و مقررات ارزی، بهداشتی و گمرکی، قوانین و مقررات قرارداد سفر و تکمیل فرم، تنظیم مدارک و وقت سفارت از جمله موضوعات و سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی است که در هفته گردشگری ارائه می‌شود.

او با اشاره به آموزش و ارتقای مهارت‌های لازم در نحوه ارائه خدمات در توسعه گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی مهمترین تاسیسات در توسعه گردشگری محسوب می‌شوند و می‌توانند در مقصد سازی و ایجاد انگیزه سفر به یک منطقه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

ایزدی با بیان این مطلب که نباید فروش انواع بلیت به عنوان مهمترین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی محسوب شود و وجود ۱۹۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای گردشگری مازندران است، بیان کرد: اهمیت ما برفعالیت ورود گردشگران خارجی به استان است اما انتظار داریم بخش‌های خصوصی فعال در زمینه گردشگری استان در تمامی حوزه‌های مسئولیتشان در حد حرفه‌ای فعالیت کنند.

کارگاه‌های دو روزه آموزشی ویزای اروپا ۱۲ و ۱۳ مهرماه سال جاری در شهرستان چالوس برگزارمی‌شود و علاقمندان برای حضور می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۸۱۳۸۲۹۰۹ و  ۰۱۱۵۲۲۲۵۴۷۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha