پیوند میراث‌فرهنگی و گردشگری در اصفهان به نیکی صورت پذیرفته است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پیوند نیک میراث‌فرهنگی و گردشگری در اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، نشست نقش بناهای تاریخی در توسعه گردشگری با حضور شهاب طلایی مدیرعامل صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فعالان گردشگری استان برگزار شد.

در این نشست امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: امروز با توجه به بروز خشک‌سالی و پدید آمدن پدیده‌هایی همچون فرونشست بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: تلاش داریم تا با پیوند دو مقوله میراث‌فرهنگی و گردشگری که در اصفهان تا کنون به خوبی انجام شده، به رشد توامان فرهنگی و اقتصادی دست یابیم.

او افزود: میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس مهمی در استان اصفهان وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در زیر ساخت‌های گردشگری فرهنگی ایجاد کند، لذا امروز از همگی شما فعالان فرهیخته میراث‌فرهنگی و گردشگری انتظار دارم تا به‌عنوان یک مطالبه‌گر توسعه گردشگری را از همه مسئولان طلب کنید.

کرم‌زاده تصریح کرد: شرکت فعالان گردشگری در نمایشگاه‌های بین‌المللی و جلب همکاری صندوق احیا بناهای تاریخی وزارت میراث‌فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در نجات بناهای تاریخی و توسعه اقتصادی استان ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062201382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha