برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان «ناداستان» در شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان ناداستان در شیراز خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی  گفت: نشست ادبی، نوشتن برای شنیدن، ناداستان یکی دیگر از پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که دوشنبه ۲۶ شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی به میزبانی شیراز افزود: این جشنواره بین‌المللی نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ده‌ها پیش رویداد و همایش تخصصی با تأکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره در سطح استان برگزار شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده روند برگزاری این پیش رویدادها همچنان ادامه دارد.

ثابت اقلیدی ادامه داد: نشست ادبی نوشتن برای شنیدن (ناداستان) با حضور استاد احسان عبدی پور برگزار می‌شود و مخاطبان این برنامه نوجوانان، جوانان، دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نویسندگی و تولید پادکست است.

او گفت: متقاضیان برای شرکت در این کارگاه لازم است درخواست خود را به آدرس ایمیل farsfestival@farschto.ir ارسال کنند و آخرین‌مهلت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۵ شهریورماه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha