جشنواره گردشگری عکس و فیلم «هامین» در سراوان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سراوان از برگزاری جشنواره گردشگری عکس و فیلم هامین به میزبانی این شهرستان در آستانه هفته گردشگری خبر داد.

بهروز بردبار در گفت وگو با میراث آریا گفت: این جشنواره با محوریت گردشگری در سیستان و بلوچستان خصوصاً شهرستان سراوان و در بخش‌های فیلم کوتاه، مستند، ویدئو آرت، ویدئو پرفورمنس، عکاسی کودک و نوجوان، عکاسی مفهومی و عکاسی با دوربین و موبایل برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سراوان افزود: حامیان این جشنواره فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌های سراوان و شهرستان‌های اطراف آن و جمعی از ادارات دولتی اعم از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش شهرستان سراوان و آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی آبرنگ وفام سراوان هستند.

او تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ و تاریخ بازدید آثار هفتم تا دهم مهرماه همزمان با هفته گردشگری است و همچنین اختتامیه این مراسم یازدهم مهر با حضور رؤسا و مقامات اداری شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته بردبار، در پایان نیز به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایای ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۸۱۸۶۰۵۱۱ ارسال کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha