توسعه گردشگری کرمانشاه برنامه محور می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: با تدوین برنامه توسعه گردشگری کرمانشاه با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی، گردشگری استان برنامه محور می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز شنبه ۲۴ شهریورماه در نشست مشترک با نمایندگان سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، با ابراز رضایت از همکاری و افزایش تعاملات میان دو مجموعه، گفت: این همکاری و تعاملات تأثیرات مثبتی در جذب گردشگر و ارتقای تبلیغات گردشگری استان کرمانشاه می‌گذارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، افزود: سند راهبردی توسعه گردشگری کرمانشاه برای فعالسازی حوزه‌های مختلف گردشگری شهری، مذهبی، سلامت، فرهنگی، ورزشی، عشایری، تاریخی و... است.

او ادامه داد: با برگزاری رویدادها، تولید محتوای مناسب، تولید و انتشار ویدیو، موشن‌گرافی، مستند و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در انتشار محتوا می‌توان تحول خوبی را در حوزه گردشگری استان رقم زد.

فرمانی با بیان اینکه رسانه در این برنامه راهبردی نقش مهمی را ایفا می‌کند، گفت: رسانه وظیفه انتشار و انعکاس جاذبه‌های گردشگری در زمینه‌های مناسب با تهیه خوراکی درخور ظرفیت گردشگری کرمانشاه می‌تواند زمینه مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در سطح کشور باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری باید تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها پای‌کار باشند، اظهار کرد: تعاملات جهاد دانشگاهی و تدوین برنامه توسعه گردشگری توسط این سازمان می‌تواند در ایجاد همکاری سایر ارگان‌ها تاثیر گذار باشد.

او در خاتمه هدف از تهیه این سند راهبردی را علاوه بر فعالسازی حوزه‌های مختلف گردشگری، ایجاد زنجیره ارزش بین حوزه‌های مختلف گردشگری و تبیین مولفه‌های اثرگذار بر ماندگاری گردشگر عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha